Up a level |
Wolz, Sabine and Bergande, Bianca and Brune, Philipp (2022) Influence factors on students motivation in introductory programming lectures of computer science non-majors. Cogent Education, 9 (1). ISSN 2331-186X
De Tombe, Dorien and Weber, Gerhard-Wilhelm and Reisach, Ulrike, eds. (2022) Stream Ethics in OR and 30th Satellite Event State of the Art. Amsterdam: Greenhill & Waterfront. (Book of Abstracts; 39). ISBN 9789077171653
Schumacher, Fabian and Ademmer, Tobias and Kneiphoff, Anika (2022) Hochschulen nach dem Lockdown – Handlungsempfehlungen für strukturelle Veränderungen zur Umsetzung digitaler Lehre. In: Beiträge zur 16. Jahrestagung der Gesellschaft für Hochschulforschung (GfHf), „Qualität im Hochschulsystem“ : Eine Rundumschau im Posterformat, 2. Aufl., 16.-17. September 2021, Gießen, Germany, pp. 43-46. (Gießener Beiträge zur Bildungsforschung; 35). ISBN / ISSN 2194-3729
Grieble, Oliver and Bergande, Bianca, eds. (2022) Synergien - Das Beste aus 5 Jahren agile Community : Praktisches Know-How wissenschaftlich umgesetzt. Berlin: Lehmanns Media. ISBN 9783965433649
Kimpflinger, Andrea and Hochschule Neu-Ulm, Studiengang IMUK, eds. (2022) Werte | Values : Why is this 1,50€ at the supermarket... Breitseite, 13.
Pfannstiel, Mario A. and Brehmer, Nataliia and Rasche, Christoph, eds. (2022) Service Design Practices for Healthcare Innovation : Paradigms, Principles, Prospects. Cham: Springer. ISBN 9783030872731
Pfannstiel, Mario A., ed. (2022) Künstliche Intelligenz im Gesundheitswesen : Entwicklungen, Beispiele und Perspektiven. Wiesbaden: Springer. ISBN 9783658335977
Schallmo, Daniel and Tidd, Joe O. and Williams, Christopher A. and Krumay, Barbara, eds. (2022) Holistic Digitalization: Strategy, Transformaton, and Implementation. International Journal of Innovation Management : IJIM / Special Issue, 26 (3). ISSN 1363-9196